Leveransvillkor

För att handla i Savorak e-handel måste kunden vara myndig privat person. Priser anges inklusive moms. Vi förbehåller oss rätten för prisändringar samt ändringar i leveranskostnader.

E-handel

Försäljare: Savorak Laiturit Oy
Företags- ID: 2196944-3
Address: Teollisuustie 2, 58900 Rantasalmi, Finland

Betalningsalternativ

Handla tryggt via finska nätbanker, med kreditkort, via mobil. Du kan också utnyttja faktureringstjänster och avbetalningstjänster. Vår betalningsleverantör är Checkout. Lue tarkemmin maksutavoista. » / Läs närmare om betalningssätt

Beställning

E-handel beställs produkter genom att flytta dom i varukorgen och betalning sker via online betalningsservice. Alla kunduppgifter behandlas konfidentiellt. Kontaktuppgifter givna vid beställning används bara för leveransen eller för möjliga tvetydigheter i leveransen, om inget annat anges. Vid beställning i E- handel accepterar du leveransvillkor gällande vid den tiden.

Beställningsbekräftelse

När vi har mottagit din beställning skickar vi en bekräftelse snarast per e-post med information om din beställning. Kontrollera alltid innehållet i beställningsbekräftelsen. Kontakta genast vår kundtjänst om det kommer fram frågor. Spara beställningsbekräftelsen. Se till att innehållet i paketet är liknande med produkter nämnda i bekräftelsen.
Kundtjänst: sales@savorak.fi

Leverans

Beställningar i E-handel postas inom 5 - 10 dagar efter mottagning av beställningen till leveransadressen eller -platsen angiven av beställaren. Leveranser skickas i PostNord paket och tiden mellan postning och ankomst är 5 - 10 vardagar. Leveranskostnader bestäms av produktens vikt och leveransplats. Leveranskostnader räknas vid E-handel kassan.

Returer

Produkter har returrätt inom 14 dagar. Om du vill returnera produkten, kontakta vår kundtjänst för att få närmare information.

Kundtjänst:
sales@savorak.fi

Reklamationer / Problem

Om produkten är inte enligt din beställning, ska du meddela om felet per e-post senast inom 14 dagar: sales@savorak.fi

Om paketet är tydligt skadat undet transport eller paketet är försvunnet gör omedelbart reklamation till PostNord.

sv_SESV