Search
Close this search box.

Ota yhteyttä:

Mauri Honkiniemi
puh. 044 566 9955
info@lepolaiturit.fi

HPH-Huoltopalvelu Honkiniemi
Levontie 131, 37310 Tottijärvi
www.lepolaiturit.fi
Facebook

Mauri Honkiniemi

”Maanläheinen” ja ”lupsakka” nousee sanoina mieleen kun Mauri Honkiniemen -Savorak Laitureiden Tottijärven, Sastamalan ja Nokian jälleenmyyjän- kanssa juttelee. Lupsakkaa rentoutta otteeseen tuo varmastikin se, että osaaminen on miehellä hallussa 25 vuoden laiturialalta kertyneen kokemuksen pohjalta. Toisaalta harrastukset pitävät hänet maanläheisenä ; niihin kuuluu kesäkaudella heittokalastus Pyhäjärvellä ja talvikaudella metsästys omilta pelloilta omien koirien kera. ”Ite hankittua lähiruokaa tulee mielellään syötyä”, kuten Mauri asian ilmaisee.

Mikä on oma taustasi & osaamispohjasi laitureiden myyntiin?
”Kuljetusalan paperit hankin takataskuuni ekaksi, ja sen jälkeen vielä ammattikoulusta metallipuolen tutkinnon. Yrittäjänä olen toiminut viimeiset 15 vuotta. Laiturialalta on tosiaan pitkä työkokemus. Siskollakin on oma laiturifirma. Oman yritykseni -HPH-Huoltopalvelu Honkiniemen- alaan taas kuuluvat laitureiden lisäksi mökkitalkkaripalvelut sekä maanrakennus- ja remonttipalvelut.

Miten itse kuvailisit Savorakin laitureita?
”Savorakin laiturit on sellaisia laitureita, mitä itekin tekisin. Sitä tyyliä näkyykin heidän mökkilaiturissa. Tekotavasta tykkään myös Savorakin laitureissa. Ne voidaan myydä omana, valmiina tuotteena ”Avaimet käteen”-tyylisesti. Se on asiakkaalle helppoa.

Kolmisen vuotta sitten etsin laituritarvikevalmistajaa. Savorak nousi sieltä sitten esiin ja laitoin yrittäjälle, Kokkosen Tomille, kyselyä. Juttu luisti ja Tomi sitten kysyi, että lähdenkö heidän jälleenmyyjäksi. No, minähän lähdin!”

Mitä näet tärkeimmäksi, kun asiakas ottaa laituritarpeissa sinuun yhteyttä?

”Kaikkein tärkeintä on, ja parhaiten pystyt asiakasta palvelemaan menemällä tämän rantaan katsomaan, että millainen se on ja millainen laituri sinne sopisi parhaiten. Kahta samanlaista rantaa ei ole. Vaikka asiakas kertoisi tai laittaisi miten paljon tietoa rannasta tulemaan niin aina parempaa palvelua voit hänelle antaa, kun menet itse paikan päälle katsomaan. Henkilökohtaisesta palveluotteesta on eniten tullut positiivista palautettakin.”

”Positiivisesti ovat asiakkaat olleet yllättyneitä myöskin itse laiturituotteesta, kun se asennettuna kelluu valmiina heidän rannassaaan. Hyvältähän se on tuntunut – kuten myöskin palautteet, missä on tuotu esille, että on arvostettu paikan päälle menemistä ja laiturin suunnittelua yhdessä heidän kanssaan. Ettei olla tehty vaan puhelimessa myyntityötä, ja myyty vain massaa. Se palvelun henkilökohtaisuus nimenomaan.”